hade fel ..

Ipaden går det tydligen inte att blogga på .. eller så gör jag helt fel . När jag gör det så går det iaf bara att göra rubrik och inte skriva någon text , om någon har ipad och vet att det funkar så skulle det vara gulligt om du sa hur man gjorde :) Jag var nyss sjukt trött och ville typ bara sova i ett år utan att vakna , men nu är jag typ pigg .
Aja kaske bloggar mer om jag hinner . Tänkte snart dra ut och lägga mig i stugan bredvid huset som vi byggde nyss , och där kan jag bara ha ipaden och om jag går ut snart , så kan jag ej blogga . 
Men nu ska jag ta det lungt och lyssna på musik en stund . godnatt så länge om jag inte bloggar mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0