hejhej !

Har inget blogg sug eller något därför jag inte bloggar .. Just nu är jag bara less på allt skolan , livet , familjen .. ja allt , allt går mig på nerverna , folk stör mig och jag vill bara få vara själv i en annan värld ett tag ..

Ska sluta gnälla nu .. ska försöka att inte dampa här. Ska snart på träning nu , kommer spela skit dåligt antagligen eftersom jag är på det sämsta humöret jag varit de här året . 
Efter träningen så ska träffa jessica och dra och sola :) det får en att bli på bättre humör , plus att min persika får en att bli glad . 
Men kan inte skriva mer för pappa är.. aah ska itne säga något så jag drar nu istället :) pöss


saknar barndomen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0