problemproblemproblem...

Nyår var fixat sen flera dagar sen . Men jag skulle möta upp min kompis och ge pengar till hjonom för att han skulle fixa aah ni fattar , till mig , men han svarar inte och antagligen har det skitit sig isf , och jag hnner inte fixa något så här sent ute .. men ska göra mitt bästa .

Gårdagen var ganska mysig faktiskt , jag krökade hemma hos Hedda med lite folk , sen drig jag hem till Daniel sen och sov, eller vi kollade lite film och gick och mötte annica för att snacka lite skit också . Sov faktiskt riktigt dåligt , hade sjukt ont i magen och jag låg ganska intryckt i väggen .. Så det slutade med att jag somnade sen på morgonen istället och var verkligen sjukt trött , men eftersom jag hade träning så kunde jag inte sova så länge ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0