Godmorgon :)

Vaknade till sol och vacker utsikt n, taskig jag ar ni kanske nar det ar minusgrader i sverige hehe . Men i morgon aker jag hem sa snart lar juh jag ocksa vakna till skitvader -.- Men nu ska jag passa pa att ta vara pa varmen .
Jag vaknade med att jag fortfarande var helt rod i ansiktet och har traningsvark fran gardagens springrunda , ar faktiskt lite besviken pa mig sjalv eftersom jag har tappat all mina muskler , och annu battre blir det juh inte nar man aker till usa och ater fet mat hela dagarna :P men nar jag kommer hem ska jag anda borja trana 3 gandger i veckan sa da kanske jag kan borja bygga upp igen :) Men nu ska jag ta lite tid och chatta med min alskade annica sa jag skriver senare .
Lite skont at det iaf att komma hem eftersom det finns flera manniskor dar hemma som jag verkligen saknar och borjar tanka pa fett mycket .. aja nu hores vi sen , puss pa er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0