godnatt?

Funderar pa att sova , kl ar inte sa mycket men fruckosten stanger kl 12 i morgon . Tycker verkligen att det ar skit kul att folk ar vakna , kl ar bara 3 hos er och alla sover anda och det ar lov .. -.- sa ah jag har juh ycket att gora om ajg inte kan chatta med nagon .. aja jag ska lyssna lite musik och sen blir et att sova i min otroligt stoooora sang ! :D skit nice .
idag har jag iaf fatt lite farg for jag ar helt rod , ch det lagger sig val tills i morgon och da kan jag soa lite till . iaf kroppen kanske far lagga en handduk over ansiktet eftersom jag brant sonder ansiktet :P
Men jafg skriver mer i morgon for jag har inte sa mycket att skriva om ..
Foresten var jag skit ducktig i morse och gick ut och tog en jogging runda vid stranden , skit fint har faktiskt :) men sov sa gott sa hores vi i moron.
Hoppas ni fatar vad jag skriver fasten jag inte har bokstaver med prickar over forutom i
;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0