HEMMA !

hej alla sötisar , nu är jag hemma . var ganska skön resa faktiskt , hade som en säng på flyget och sen pluggade jag lite också . När jag kom hem så kom annica och david hem till mig direkt typ :) så jag han typ duscha och klä på mig.
vi gjorde inget sprcielt , vi drog iaf senare till Annica och träffade gurra också , men min kväll slutade inte så bra så jag komemr sova och tänka på en skit sak som jag kommer vara irriterad på ett tag men ska inte ta upp de på bloggen , för privat enligt mig just nu .. Men ska sova nu godnatt <3



Kommentarer
Postat av: Jana

Hej! jag har en liten random fråga, men du verkar ha lite koll på internet-språket ;P

Vad betyder tb, och ib/lb, jättemånga skriver det men jag vet inte vad det betyder :(

2010-11-13 @ 17:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0