miami !

nu ar jag i miami som ni ser kan jag bara skriva a och o inga bokstaver med pricker :P , Kom nyss in till hotellet eer att ha varit ute och atit och skaffat cigg med brorn min :) Har solat idag eftersom det har varit sol for typ forsta gangen :P lite trakigt att vi kom nar det har varit skit vader men skit samma det ar juh varamre en i sverige sa mnan ska inte klaga :) Har inga bilder eftersom jag har en dator pa otelrummet sa jag kan inte lagga ut nagon :P Men nu ska jag ut och ta en liten smooki thihi buuuus , men va gor man :) Det ar fett nice for jag och min bror har ett eget hotelrum sa vi slipper mamma och jocke lite :P taskigt sagt kanske men det ar sa .. Men nu vantar hampus pa att ajg ska skriva klart sa vi hores senare . puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0