nej tack..

de flesta killarna är idioter .
förstår inte vad de tänker med , är det roligt att leka med tjejers känslor ?
fattar inte man tror de älskar en men slutar med att de hugger en i ryggen ..
det är sista gången jag tänker låta mig själv bli lurad , jag blev inte sårad den här gången
men har blivit det förut något grovt och nästa gång kommer jag antagligen bli det igen .. 
Han visar sig vara den värsta braiga killen , skenet bedrar eller vad man brukar säga.
Killar är bra till en sak inget annat ;) så tack hejdå förhållande och hej singel livet .
(kommer antagligen inte bli så bara för att jag skriver det här)
Varför jag blir så arg är för att nu såg jag verkligen hur lurad jag blev , fals är det ända 
jag kan säga .. otroligt bra på det han gjorde eftersom jag inte anade ett skit .. 
ska inte gnälla mer om det här, och ni som har killar behöver inte bry er om vad jag
skriver håll ihop med killen så länge ni kan, vissa har turen att hitta en som verkligen bryr sig
och älskar dig och bara dig ! pöss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0