Träning nästa !

Hejhej , har lite svårt att ta bilder eftersom jag tog bilder med min mobil och jag har en annan mobil för tillfället , men det ska bli bättre med det sen men ni får lite gamla bilder så länge men det är väl okej ? 

Nu ska jag som sagt på träning , inte sugen alls faktiskt .. vet inte varför men eftersom tumba är en tävlings klubb så känns det som att ajg måste kämpa mycket hårdare och jag har inte tränat på 1 månad ! gaaah aja det är bara bita ihop och försöka .. lite dålig form också men det sa ändras ska börja träna mer och tävla igen tror jag eftersom nya hallen är klar :) men ska börja fixa väskan lite nu :)

Blir så sjukt irriterad eftersom igår så skulle jag åka och spela i hallen och då kommer en av ordförandena i klubben och ba men vi stänger om 10 min så du hinner inte spela , så jag går och ringer min pappa eftersom han också är ordförande och istortsätt bor i klubben . Och han säger att det är bara för honom att ringa så kommer han ner och stänger åt mig och Hanna (min dubbelpartner och tennis kompis(:) Men killen som är nere i klubben ba nej det är inte jag som bestämmer det , men eftersom ajg var grinig så gick jag in spelade några bollar och sen drog , och självklart försöker han ba men leddsen tjejer och lalala men jag orkade inte ens lyssna på sånt skitsatt ajg tittade lite argt på honom och gick bara .. 
Men han fick sig en liten utskällning av min fader sen ;) han blev inte glad kan ajg säga eftersom han vill egentligen att ajg ska speka tennis hela dagarna , och är bara glad om jag går ner ..( brukar inte orka) hehe tröttnar ofta på tennisen .. menmen , ska iaf dra nu fick ni höra lite om mitt damp :P haha pöss ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0