varför ?

fattar inte varför ?om det ens är någon som gör ..
du var älskad av alla , ingen tyckte något ont om dig , din familj älskade dig och det hoppas ajg att 
du vet . Vet inte vad som är fel min hjärna står still kan inte fatta att du gjorde det , att du inte finns kvar på jorden . Men du är med gud nu och är en våran vackra ängel .
Ångrar massor som jag gjort , fast en det egentligen inte var mot dig , vet att jag inte ska tänka så här men jag kan bara itne sluta göra det .. Du var älskad och det hoppas jag att du vet har aldrig hört något ont om dig . Kan inte tänka mig vad det var du bar inom dig , men det måste vara något stort och tungt eftersom du inte kunnat prata om det . ha det bra vart du en är nu .
R.I.P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0