Bra dag , hej !

Idag har det varit en bra dag saker löstes mellan mig och Annica och mig , och jag fick träffa min älskling jessica .Träffade Alex krille , simon och jesper också :) skit mysigt , jag och jesper fightades lite (inte seriöst) men vi gör allit det , och det är faktiskt otroligt kul , haha , men nu ska jag ta det lungt och njuta av min varma säng för mina fötter är kalla och blöta eftersom jesper kastade iväg dom när vi "bråkade" :P menmen , vi har lite sjuk humor ibland och kommer på nya sex ställningar , en heter smindelrunket , Berraställningen , och den fyrbenta någonting , haha kommer inte ihåg , men ska som sagt gå till sängen nu så ni får ha det så bra :) 


Den berömda fest kronan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0