?

En sak jag verkligen hatar är folk som ringer dolt och hotar eller annat skit , i fredags ringde ett random mig och hotade mig och ba passa ryggen , och gå inte ensam , elle vänta det spelar ingen rll om du går med tusen personer du kommer fortfarande ligga på marken , sen när jag frågade vem jag hade bråkat med så sa dom inget utan ba då ska låta min kompis vara fattar du det , Men fortfarande vet jag juh inte vem det är jag ska sluta bråka med om jag inte vet vem det är :P haha aja vissa är pinsamma och kan inte lösa sina problem själva och klara itne av att löra et med munnen utan måste göra det med nävarna , moget , tänker inte säga vems kompis det var men det är en falsk hora ! men jag vet iaf vem det är och hon nekar det och det var lite kul att se hur rädd hon blev när hon  gick själv när jag stod med alla ina kompisar hon vågade inte säga ett skit :P hah men det är kul , ha det bra ;) 


Kommentarer
Postat av: Annica

that's right bitch <3

2010-10-18 @ 00:57:38
URL: http://annicamuller.blogg.se/
Postat av: Sara

men om du tycker att det är töntigt att låta dina kompisar gå på en själv, varför gjorde dina kompisar det mot hon som du bråkat med? det är ju lika fegt ?

2010-10-18 @ 18:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0