hello

Hej älsklingar små , jag kom precis hem , har varit i salem med Annica Jesper och Krille ;) 
Vi gjorde inte så mycket annat en att busa och typ frysa :P menmen det var väl mys iaf  ! 

Som ni kanske inte vet så hade jag studiedag i tisdags så därför passade jag på att kröka lite på måndagen men min lilla jessica det var juh mys , vi var med Milos , dana , jp och några till men det var förkrök hemma hos en sebbe först men det var bara jag jesper ocj jessica , men det var bara vi tjejer som drack :P  Jag blev iaf jäcligt full och slutade med att jag gjorde lite dumma grejer som jag faktiskt inte kan säga på bloggen för det är lite pinigt och för privat ..
Men det var en jävligt trevlig kväll iaf men vi hörs i morgon eller senare .
Och förlåt för dålig uppdatering ! 


det var så vi började , haha tog typ 10 min .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0