orientering

A för jag tycker verkligen att det är sjukt kul att springa runt i snön och leta efter stämplar .. -.- Menmen kunde inte göra så mycket åt saken eftersom man får betyg på det och jag vill ha MVG i idrott :) 
Men min och heddas (vi sprang i par) var 27min :) ganska bra faktiskt vi kom först av alla tjejor så det är niiiiice ! 
Nej men skämt åtsido :) fint ord jag använde hah aja det var iaf sjukt kallt och nu håller mina öron på att dö och jag vet inte vad ! men ska snart fixa mig och kvälen är planerade och ska förhoppningsvis inte faila , 

Planer ..
ska först lämna pengar till en kompis som ska fixa lite grejer till mig sen så blir det att åka hem till Annica och ha lite mys för jag ska nämligen laga mat till henne ikväll :) Sen blir det utgång ganska tidigt och ha sjukt kul förhoppningsvis :) men ha det bra och skriv järna vad ni ska göra ikväll eller annat kul , puss love michis ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0