träning

Hello ! nu ska jag skynda mig att byta om eftersom jag ska träna snart , för er som inte vet så tränar jag tennis , ganska kul faktiskt men intresset för det går upp och ner men jag tänker inte sluta fall att jag vill börja satsa på det i framtiden , Men jag bloggar mer sen och hoppas på att ni kommer fortsätta läsa min blogg och kommentera hjärna eller kom med frågor och annat kul kan kontakta mig på [email protected] om ni har frågor , det är bara skriva ett mail , men puss på er så höres vi sen :) 

Vill ha dessa och jogga runt i eftersom man får fin rumpa och bra ben , men nu har jag gnällt om att jag vill ha dessa ett tag så jag får sluta , hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0