fredag?

Ja enligt mig så känns det som att det är typ tisdag idag .. menmen det är väl bra antar jag ?
Iaf idag vet jag inte riktigt vad som e planerat för min del , men jag ska iaf träffa Jessica , det kommer bli mysigt eftersom vi inte träffats på jätte länge . 
Vi ska antingen dra in till stan och snacka skit inne på ett natt café eller så ska vi dra till någon snubbe på chillkrök.
Men jag bryr mig inte så mycket , vill bara ta det lite lugnt iaf , så vi får se vart kvällen tar oss :)

Jag tycker också att det är lite tråkigt att hela klassen kommer få en dålig stämnng igen , eftersom en person kommer tillbaka till våran klass i morgon och alla killar i klassen och tjejerna med ifs tycker inte om henne , så klassen blir lite splittrad tycker jag .. Men det är bara för alla att ta tag i kragen och ignorera att hon e där isf (om det går).



nationella..
juste Elin i min klass undrade idag vad jag skrev om på nationella så tänkte bara skriva lite av det jag kommer ihåg. ;)

jag hittade den .. den perfekta ponnyn , hon är så fin så det nästan lyser om henne ..
jag hittade henne på blocket den 10/14-10 det var den dagen jag fastnade för denna underbara skapelsa , hur en sådan ponny kunde existera , så unik , så underbar..
Jag kände behovet av hennes närhet , hur jag ville ha henne vid min sida så länge jag vandrade på denna jord .
m.m.......

vad tror ni G VG eller MVG ? ;) pöss / m




Kommentarer
Postat av: Natalie

ig

2011-02-11 @ 23:12:44
URL: http://nnaataliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0