gottgottigottgott.

Kom precis hem från skolan , varit en ganska iriterande dag enligt mig , hela klassen var typ "orolig" eller vad man ska säga . Men nu är dagen iaf slut och jag ska sega en stund hemma och äta min otroligt goda röra.. eller aah det är som strövar godis bara det att jag gör det med choklad i och pärlsocker :) hihi lite små tjock sådär va :)


Idag skulle jag egentligen fira alla♥dag med Jessica ,Men vi ska fira den en annan dag istället , så vi skjuter upp det lite . Så snart ska jag röra mig mot Annica och prata lite med henne eftersom det hänt lite saker som vi ska prata om , sen ska jag nog hem och äta middag med min mami , sen får vi väl se vart kvällen tar vägen :) puss /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0