Hår igen .

Jag har lite pånik på det här med hår , vet aldrig hur jag vill ha det .. har varit svart hårig olika brun och blont , men jag funderar på om jag ska färga underhåret mörkbrunt ? Jag ska tänka på det ett tag och se om jag vågar göra det :)

lite olika färger genom åren , har inte kvar så många bilder från förr eftersom min dator gick sönder för ett år sedan , men lite olika färger och frisyrer jag haft :)


hedda , jag.









inte så bra bilder eftersom de flästa e suddiga osv men han inte så mycket annat :) kanske ni får ett litet hum om vad ni tycker jag ska ha , men jag vill ha som bilden under , kanske inte ser så bra men jag vill iaf ha mörkt underhår och ljust uppe :) 


Snyggt !

Kommentarer
Postat av: David

samma färg hela tiden ju :P

2011-02-20 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0