hår ..

DÅ.


från i somras.

NU.



Lite skillnad kanske , blir ledsen av att se bilderna .. Men vad gör man . Sen ska jag snart åka och klippa mig igen eftersom ajg märkte idag att mitt hår behövs klippas mer -.-
Men jag har faktiskt tur att jag har mitt hår kvar , för alla frisörer har sagt att mitt hår egentligen borde trillat av eftersom jag bränner och sliter så mycket på det , så jag har väldigt starkt hår och ska väl vara glad för det iaf . Så jag får väkl börja läsa om orlika hårprodukter eller något som skyddar och gör håret starkare .
Men eftersom ajg är allergisk mot ganska många produkter så är det lite svårt . 
Men nog babblat om mitt hår  ha det bra nu , puss /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0