Hejhopp !

Jga har inte haft möjlighet att blogga i helgen , och när ajg väl varit nära en dator har jag inte orkat , men nu ska jag blogga normal igen , hoppas jag ;)

Lördagen blev spenderad inne på söder med härligt folk , vi gjorde inte så mycket eftersom våra planer gick åt helvete! Men det var mycigt iaf , vi var lite flummiga och gjorde bara knäppa saker istälelt :) Men efter ett tag drog jag och rebecca hem till henne och myste lite med ostbågar och läsk +mjölk , till en film :)

Jag och Rebecca gick också och åt lunch ihop och snackade lite skit , och jag tror jag blivit kär ..
Hon tog med mig till subway och det var det godaste jag ätit i hela mitt liv, har alltid varit jätte emot det och tyckt att man kan lika gärna äta en macka hemma , men jag hade såååå fel , sjukt gått det är något ni måste pröva !



Sen när jag vaknad dagen efter , på söndagen . Då ringde Annica mig så hon mötte mig i tumba , så gick vi och åt på mc-donalds :) Sen drog vi vidare hem till henne och glodde på film , Sen lite senare på kvällen ville vi hitta på något så vi drog på fest hos Peter med lite folk , men det var lite smått vidrigt eftersom folk rökte inne och så , men vad gör man .
Sen började det bli lite lång tråkigt eftersom ajg inte kände så många och alla drack förutom jag och Annica så vi drog till Fredrick istället där jag iaf kände lite mer folk :) Så vi var där en stund till vi skulle hem , och då glodde vi på en till film .. eller jag gjorde för Annica somnade , och sen när den var slut sov jag också :) 




Jag på bussen till annica , ofixad och härlig :)

Sjukt bra film måste ses , iaf om man e tjej.






Det var lite om min helg , men nu ska jag äta mina fiskbullar eftersom jag fortfarnde inte ätit på hela dagen . Så jag e sjuukt hungrig , men ha det bra , puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0