hello !

Gårdagen var upp och ner hela tiden , först drog vi till södertälje och chillkrökade med filip och hans kompisar , men det slutade med att vi gjorde lite sjuka saker bara .. Men sen smsade Fredrik och sa att vi kunde komma till honom istället så vi drog tillbaka till salem efter ett par timmar , Men både Fredrik och Danne (de var med varandra) var skit jobbiga och slutade inte smsa eftersom de vet att jag har tvångstankar och måste skicka det sista smset ..
Men tillslut kom vi iaf dit , det var ganska trevligt tycker jag eftersom alla var ganska lugna men ändå inte tråkiga .
Senare på kvällen skulle vi möta Anton, Kevin, alex och några till i tumba , så vi tog bussen dit. När vi väl var i tumba så förklarade de hur vi skulle gå och sa att de skulle möta oss vid ett speciellt ställe . När vi bara är kanske 50 meter ifrån stället vi skulle mötas, så ringer de och säger att de ska hem och sova ! Jag blev något sjukt sur , och natalie blev nog tusen gånger så sur som jag haha ! 
Men vi drog iaf tillbaka till fredrik och sen sov där . Det var min härliga kväll .. plus mer som jag inte orkar skriva om nu . 

puss på er/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0