hos annica!

Hejhopp ! Vaknade ganska tidigt idag eftersom det har varit en ganska jobbig natt  p.g.a att först ringer ett mongo och väcker mig och låter mig inte lägga på , sen kommer Annicas lådsas pappa in mitt i natten och frågar om vi vill spela spel , och det var inte ett fint sätt tt vakna på eftersom han är typ en decimeter ifrån mitt ansikte så jag blev skit rädd !

Aja kvällen igår var ganska seg , fr jag var inte tagat på något så jag tog det lugnt med Natalie hela kvällen i stort sätt , vi var på unkan salemoch tumba .Men sen när hon skulle hem åkte jag hem till Annicawse och sov :) eller vi gick en liten promenad och segade på hennes rum med gotti saker :)
Men vi får höras senare .

Snodde en bild från hennes dator från oss igår , skit fina verkligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0