krupp ..

Hejhej ! 
tisdagar brukar egentligen vara en av mina 2 jobbiga dagar i veckan eftersom jag måste hem efter skolan , till träningen sen hem hinna packa och äta på 40 min så jag kommer iväg till nästa träning . Men idag orkar jag verkligen inte .. har haft krupp i typ en vecka nu skit jobbigt så hostar hur mycket som helst .

Jag känner att jag borde börja blogga lite igen , iaf ett inlägg om dagen så jag får tillbaka suget som jag hade i somras för er som läste min och jessicas blogg mjjaow ;) 
Menmen det här väl hänt ganska mycket den senaste tiden så jag kommer väl kanske slänga in lite nytt roligt som hänt den senaste tiden istället för att säga vad som händer på tråkiga vardagar ;P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0