min dag..

Hejhej . har inte kunnat blogga idag heller eftersom jag varit på rättegång och sen har jag inte varit hemma förens nu.
Rättegången var sjukt jobbig , kommer må dåligt över den här dagen hela livet typ .. Aja finns inte så mycket att berätta om det. 
Efter allt det drog jag med Hedda hem till henne och segade lite , sen gick jag ner till salem och mötte annica, sen rullade vi vidare till huddinge för att äta på subway! såå gott. det tog ett tag för mig att få henne att vilja följa med eftersom hon inte orkade åka iväg för att åta en jävla macka , men hon gav sif :)
Nu ska jag bara ta det lugnt och lyssna på musik , så hejdå så länge /m

haha kolla min fina tumnagel , ser ut som ett träd nu när mitt nagellack har börjat gå bort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0