Ruc.

Hejhej !
lyckades hitta till xenter efter en en stunds letande , det verkade helt okej fakriskt , inte lika bra som jag förväntat mig , men bra . Efter besöket där var det bara att skynda sig och åka direkt till ruc där jag jobbar varje tisdag ,. På vägen dit hämtade vi annica också för hon  skulle med mig dit :) 
Det vi gjorde dr var väl inte speciellt mycket , min bror och hans vänner var där också så vi satt och spelade kort med dom i stort sätt hela tiden . men nu ska jag kolla en komips blogg eftersom hon tydligen har skrivit om mig , så puss hej ! / m 




dessa fina gjorde jag och hedda när vi var på ruc med alla tjejer från klassen förut ;) fina vaaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0