Skön vecka !

Den här vecka har varit otroligt skön , har inte böhövt göra ett piss ist , har inte haft så många vanliga lektioner heller eftersom vi haft nationella prov . och sen var jag inte i skolan i onsdags då det var lång dag i skolan :)

Idag fick vi iaf sluta kl 11, vilket var sjukt skönt , kom till skolan runt 9 hade svenska nationella och efter det fick man gå hem . Så jag och Hedda drog ner till fiket och snackade lite skit , sen gick vi till henne spelade skippo och glode på tv.

Nationella gick itne så bra enligt mig själv , man skulle välja ett tema av fyra , jag tog att beskriva något du brinner för , så jag hittade på en helt ny historia om mig själv att jag vekligen älskar att spela tennis , vilket är en stor myt , för jag tröttnar typ på det hela tiden , men jag får hoppas att hon går på det hon läser :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0