Stan.

Hejhej , var inne i stan idag och därför kunde jag inte blogga något , fick inte hem så mycket , fick bara hem ett halsband som ajg nu köper för andra gången , eftersom jag lyckats tappa det första efter att ha använt det en gång, och sedan en foundation och prov ansikts produkter :)


fick halsbandet i den här ..





Nu sitter jag iaf och försöker få reda på vem som varit inne på min fb eftersom alla ekar det , och jag blir snart rädd ! Menmen ska äta lite ostbågar och dricka någon skit dricka som e bra för magen som min mamma köpte hem .. aja ha det bra pöss ! 






Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahaha bitch!

Fint halsband du köpte :)

2011-02-17 @ 23:03:54
URL: http://nnaataliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0