Vänner.

Hedda Hultgren.

Det här är en person som jag verkligen kan lite på till 110%, vi lärde känna varandra när vi var 4år , jag skulle byta dagis och började i toredal där hon också gick . Vi blev vänner ungefär 10 sek efter att jag gick innanför dörren, jag var jätte blyg som liten faktiskt och gömde mig bakom min mamma, då kommer lill Hedda fram och frågar om vi ska leka , och sen dess har vi hållt ihop.
Vi slutade umgås ett tag när vi började i skolan, men hittade tillbaka igen i 6an. 
Vi har haft lite uppehåll den senaste tiden nu också , men det är inget som förändrar våran vänskap. Kommer ihåg alla stunder vi spenderade vid krysset (salems filmkedja). När vi söp som små fjortisar , och slutade alltid med att vi gjorde bort oss totalt , men det skrattade vi bara åt dagen efter.
Det sköna med oss är att vi aldrig har bråkat , eller jo en gång men ingen av oss kommer ihåg om vad! haha
vet inte riktigt mer vad jag ska skriva eftersom det finns så mycket och då skulle jag sitta här i flera dagar..
Men det här är iaf en av mina absolut närmaste vänner , och som min mamma så så tror jag att vi kommer ha varandra hela livet även om vi kanske inte träffas på tio år så komemr det iaf om vi träffas inte vara någon konstig stämning utan det kommer kännas som vi inte ens slutat umgås. 
Och om det nu blir så att vi fortfarande är vänner när vi är 18, så har vi lovat att vi ska tatuera oss med 2hjärtan.ungefär så här. det ska iaf vara 2 hjärtan.

love to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0