DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP !

JAG HATARHATARHATARHATARHATARHATARHATARHATAR KILLAR !!! 
dom finns bara till på jorden för att vara snygga , sätta på alla tjejer dom kan och sen såra typ ?
Förstår inte varför dom inte kan vara ärliga , vi tjejer klarar oftast det ? Nu tänker jag skita i att hitta "den rätta" 
istället ska jag vara precis som dom , fast jag ska inte såra , skulle gjort som ajg sa innan , bara ha en kille att mysa med elelr va fan man ska säga , och inte ha ett förhållande , det funkar itne , dom kan inte hålla sig till en. Varför säger dom itne bara det då , hej jag kommer antagligen ha det svårt att bara hålla mig till dig ? så vet vi !! men nej istället ljuger dom och lådsas som att den anda dom tänker på är dig .. patetiska !! 
aja nu ska jag sluta dampa här , hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0