Framme !

Hej sötisar!
Nu är jag framme i Frankrike , har inte åkt några skidor idag eftersom man inte får åka efter 17.40 , och vi var framme vid hotelet vid 3-4 något .. Så i morgon då jävlar ska jag åka !
Har iaf gått runt lite på stan här och kollat runt lite , otroligt fint och mysigt faktiskt. Det första som hände var att en parad kom gående utanför vårat fönster , ganska coolt men kommer få damp om det händer för många gånger.
Tror det är bra om jag går óch lägger mig ganska snart eftersom jag har varit riktigt jobbig enligt min mamma och bror eftersom ajg går runt och flummar , skrattar , rappar osv .. haha Menmen utan sömn blir man lite konstig , eller? Aja lite bilder från idag , puss´!


Min bror somnade i bilen .. fint

frankrike flygplats








fin tjej , så otroligt fräsch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0