kul att man måste skriva om allt !!

Hello, ligger här och segar efter en dag i skidbacken. Brukar aldrig bli trött av att åka skidor på det här sättet jag blev det idag , Men  som de flesta kanske vet så är ju alperna otroligt högt , så det tar typ en timme att åka ner för hela berget .. Och annars i fjällen sälen och alla det där ställerna brukar det juh bara ta typ 10 min max , sen får man vila i liften , men inte nu .. Men det är ganska så nice ändå . Men det blir dubbelt så jobbigt när det regnar så det är helt sliskigt i backarna , sönder kärt och lössnö.

Käner att jag kommer bli otroligt fet , det ända jag äter är godis och fet mat , men man ska passa på när mamma säger..
-ta allt ni vill ha.
Klart man börjar lassa i korgen , det blev en full vagn , och det ända med lite protein var 3 äppel-päron .(en blandning av ett äpple och ett päron) Det är inget ni ska prova , sjukt vidrigt faktidkt .. iaf den jag åt .

Men nu ska det här fattiga fettot gå ut och ta sig en rök !
HERRRRÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0