kväll på ruc.

Hejhej kära läsare ;)
Kom nyss hem från ruc , hårt arbete idag verkligen (för er som inte vet är det våran ungdomsgård här i rönninge)
Det var inte speciellt mycket folk , till en början var det jag min bror David och Jessica, sen min brors vänner kom lite fram och tillbbaka dit. Men eftersom jag och Jessica är största tjockisarna så ringer vi och beställer pizza till ruc , så jag Jessica och våran fritidsfältare Marie äter pizza och har det mysigt :)
Men nu ska jag börja röra mig mot sängen så jag får sova länge :)pöss


David och Jessica.

sötisen david.

David tar på sig Jessicas skin jacka !haha


skulle hört när David skulle ringa och beställa pizzorna till oss , han började typ skälla på pizza killen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0