lev livet.

Ja , mitt liv är lite som det är nu , allt blir fel känner jag , folk tror något medans jag inte gör det ..
Mycket har hänt de senaste dagarna som bara får mig att tänka om och nu vet jag inte längre vad jag ska göra med mitt liv ..

Aja igår iaf så var jag med Natalie först ett tag , men sen drog vi vidare hem till Jesper och tittade på solsidan , och så hade vi lite prat om våra liv och jag och jesper spelade lite fotboll i hans hall ,hehe.
Men nu kan ajg tyvärr inte skriva så mycket mer för jag ska börja byta om , har gått runt hela dagen som ett lik , så puss hej !

kan tyvärr inte ladda upp några bilder eftersom blogg.se inte gillar mig just nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0