mat.

Hello , nu sitter jag här och fettar mig med twix och någon äppel dricka :) 
Känner att det ända jag gjort det två senaste dagarna är att äta .
det jag åt igår var..

  • macka.
  • skolmat.
  • nudlar.
  • riskakor.
  • middag som var något med kyckling och nudlar.
  • en bulle
  • sen pizza.
det jag åt idag..

  • macka
  • skolmat som var fisk och potatis med en sjukt god sås (åt mycket)
  • äpple
  • billys
  • bulle
  • riskakor
  • mango
  • kött med ris och bea.
  • och nu twix :).

    har säkert glömt något men det är ändå ganska mycket , kommer antagligen sluta med att jag inte äter ett piss i helgen . menmen , jag gillar mat och det är väl bra :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0