panik ..

E precis rätt ord för det jag har just nu . Vet inte vad jag ska göra i den här situationen jag sitter i nu , har så svårt för sånt skit som det här ..

Kom precis hem från Jesper vi träffades fört hos mig sen tog han sin moppe hem och jag tog bussen , sen gick vi till statoil och köpte olja eftersom hans moppe typ paja när han var hos mig :P Sen snacka vi skit spelade cs, lyssna på musik och slogs lite (mycke) hehe kände mig faktiskt ganska kaxig idag så slog till lite ! Aja det var kul men det blev varmt som fan och sen blev jag sjukt trött och typ somnade .
Men nu är jag hemma åt nudlar med kyckling det var fett gott. Och snart bär det av ut för att möta min underbara tjej Jessica persika :) så ha det så bra alla goa och glada , puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0