plugg..

Hej sötisar , kom nyss på att jag inte gjort mina läxor under den här veckan så jag har mycket att göra nu..
Känns lite tråkigt nu också att jag ska hem i morgon eftersom jag velat åka mer skidor , men samtidigt ska det bli skönt  eftersom jag saknar några personer där hemma och min mobil (a) är ganska beroende av att ha min mobil nära och att svara på sms direkt , men nu kan jag juh inte det ..
Aja nu ska jag plugga och äta twix , puss


gillar bilden otroligt mycket .. eller? haha nej men jag vill inte visa mitt ansikte och sen ser ni kanske lite hur röd min näsa är . lär väl börja flagna snart eftersom solen tog lite när man satt i liften .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0