tråkigt..

Jag har sjukt tråkigt sitter och flummar med min cam , hehe .
Men min bror vill verkligen att vi ska gå ut så får väl börja ge mig snart , men inte så kul när det regnar ute ..

Har åkt skidor som en idiot de senaste dagarna nu , men det har varit mycket lössnö idag pga snö och regn under kvällen så det har inte gått att åka i backarna nästan , eller det var iaf inte kul , så jag och min bror körde in i skogen på off pist , sjukt stört faktiskt , och jag tror jag överskattat min vikt eftersom jag hoppade över en stan idag och glög och gjorde värsta vurpan och skidorna satt kvar. Aja mindra jobb med att sätta på skidorna när man trillar iaf :)
Men nu ska jag nog ta det lugnt hela kvällen ef´tersom jag är helt förstörd i kroppen efter denna dag .

sen fick jag ett foto på ett spöke jag har under sängen ! läääskigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0